torsdag 8. januar 2009

To frøkner med feber


Embla måtte bli hjemme idag også. Hun hadde ikke feber da hun stod opp, så hun bada, spiste frokost og gjorde seg klar for å dra i barnehagen.Jeg skulle til å kle på Anna og Brage yttertøyet da hun sier at hun er veldig varm i panna. Da hadde hun 38,5 og det var bare å avlyse turen. Ut på dagen kjentes Anna også litt varm og hun også hadde 38,5. Ikke at det er høyt i det hele tatt, menn det merkes på humøret og formen. Og ikke nok med det, under middagen kasta Anna opp!!! Og Brage har vært vrang og ulysten på å sove.... Og Embla hadde 39.5 da hun la seg, så jeg tviiiler på at det blir barnehage imorgen :( Paal reiste til Trysil med jobben idag, og kommer hjem på søndag, så man kan trygt si at jeg har nok å gjøre. Gulrota er at på tiiidlig på onsdag pakker jeg sekken og drar. Til Mette, for å være med når litjfar skal komme til verden!!! Åh, som jeg gleder meg. Må innrømme at jeg gleder meg til å sove noen hele netter også...
Nå skal jeg snart legge meg, vet at det ikke blir ei hel natts søvn denne natta.... Må også nevne at Brage nå står i senga si og i grinda!!! Og han er bare 8 mnd... Når han skal sove, eller når jeg mener at han skal sove, har jeg ikke kommet meg ut av døra før han er på vei opp i stående stilling i senga. Og der står han og roper : Mam-ma-mam-ma-mam-maaa. Det er både søtt og utrolig frustrerende :)
Natta!!

Ingen kommentarer: