tirsdag 20. januar 2009

Hjemme igjen!

Duoen koser seg sammen



Jeg koser litt med litjfar før jeg skal dra hjem



En trøtt liten mann


Mette håper på en fotballgutt. Da må leggene bli litt større :)




Jeg kom hjem inatt, litt over midnatt. Rakk ikke 21.10-bussen fra Gardermoen, var 5 minutter for sein. Typisk, men det er det eneste som ikke har gått på skinner på hele turen fra jeg reiste hjemmefra så det tåler jeg godt :)
Det var en kjempeflott tur! jeg beklager til alle som kanskje trodde jeg skulle komme på besøk ; jeg var såå sliten da jeg dro at jeg hadde nok med å være sammen med Mette og å hvile ut hjemme hos henne når jeg ikke var på sykehuset!! Men jeg LOVER å komme neste gang, som kanskje ikke er så langt unna. Paal og jeg skal være faddere på den navnløse gutten, og jeg skal iallefall prøve å komme i dåpen. Med et vedlegg eller to :) Men han må jo få et navn først, så dåpen kan jo være langt unna for alt jeg vet, hi hi........
Det var godt å være borte, og godt å komme hjem igjen. Nå sitter jeg i sofaen mens Anna og Brage leker fint sammen på gulvet. Jeg tror de ble glade for å se meg! Men de har hatt det kjempefint sammen med pappaen sin. Paal klager på at han fremstår som en ikke-tilstedeværende pappa på bloggen min. Så om noen skulle sitte med det inntrykket må jeg bare beklage!!! Paal er en fantastisk pappa som gjør masse sammen med kidsa!!! (Men han kan bli bedre på å vanne plantene, de har hatt det heller stusselig... :) )




















2 kommentarer:

Paal Nymann sa...

Wow, jeg rødmer her jeg sitter. Du ekke så verst du heller;) Har vi planter?

Anette {foreldremanualen} sa...

Heisann! :-)
Herlige bilder! (kuult navn på bloggen forresten!)

Ha en fin dag! ;-)