tirsdag 27. januar 2009

Noen flere bilder

Idag har jeg vært flink, om jeg kan få lov til å skryte litt av meg selv :) Sausen til fiskemiddagen er ferdig, salaten også, grønnsakene til duoen sin middag er skrella og står klar på plata til koking, kjøkkengulvet er støvsugd og vaska, det samme er halve stuegulvet. Anna og Brage har bada idag igjen, for da jeg løfta dem ut av spisestolene var de uttissa begge to. Og idag har de bada sammen i baljen for første gang! De syns det var kjempegøy :) Har vært vanskelig å ha dem sammen i baljen før de begge kunne sitte sjøl, men nå gikk det så greit. De har et fortrinn i og med at de er to; jeg er sikker på at de er flinkere til å "leke" med hverandre enn andre på samme alder er. Og når den ene klarer noe, har den andre noe å strekke seg etter. Brage står hele tida bre han har noe han kan dra seg opp etter. Anna står på kne, men kommer vel etter om ikke lenge.

Anna har så utrolig lange vipper, det har de alle tre, men hennes er xtra lange!! Mascara på de der blir som olje på smøret på flesket :)


Fine franser på denne karen også !!!