fredag 9. januar 2009

Du och jag, Anniken. Du och jag......

Ja, så var nok en dag over. Embla var feberfri idag og kunne fra i barnehagen :) Men nå var det Anna sin tur. Klokka 06 hadde hun akkurat 40 i feber. Man kan si jeg var litt engstelig for at Embla også måtte være hjemme idag, men heldigvis altså. Men dagen har vært slitsom nok. Jeg har strevd med å få den tempen til Anna, Til slutt lå hun i stua i bleie og ullsokker, hun er så fryktelig kald på småfotan sine. På bildet er Brage og hilser på søstra si som ligger i reisesenga. Han har ikke vært helt i form han heller, dårlig matlyst og trøtt. Så jeg går bare og venter på at han skal bli syk han også. Ikveld har
Anna spydd tre ganger, for å toppa heile driden, liksom !!!!! Embla er hos bestemor og bestefar, så jeg har en mindre å stelle for :)
Nå sitter jeg i stua og nyter stillheten. Har slått av alle lysene, for Anna sover her nede i reisesenga. Skal ta senga og henne med opp på rommet mitt når jeg legger meg.
Tror det er i Magasinet at Anniken Hvitfeldt er intervjua, om bla at hun har fått tre unger på 4 år. Men hun anbefaler ikke alle andre å gjøre det samme. You and me both, Anniken :) Motherhood is not for whimps!

Ingen kommentarer: