mandag 26. januar 2009

Datasvikt

HusAcer`n har fått noe rart for seg og er for tiden ikke kapabel til å hjelpe meg i blogginga. Så derfor blir det kanskje muligens noen dager før jeg får blogga igjen. Er raskt inne på Paal sin jobbpc mens han legger Embla. Og på denne ligger det jo ikke bilder, så derfor legger jeg ut et bilde av den vanligvis så superskinny Jessica Simpson :) Blir litt glad jeg når jeg ser at celebretisene også kan gå opp en kilo eller ti !!! Eller, skadefryd heter det vel egentlig, tihi.
Igår var vi hos svigers og feira 112 årsdagen til Bengt, Paal and myself. Ikke gidd å tenk på hvem som er hvor mange år engang :) Jeg fikk supergave av Gerd og Bengt ; gavekort på kroppsbehandling på Velværesalongen på Kjærre, og barnepass når jeg skal dit !!!! Bedre blir det ikke ; Tusen TAkk!!! Må si at jeg har fått flere flotte gaver ; penger av Pappa og Guro, super bok av Paal som skal hjelpe meg til å bli en suppdupa fotograf/editor, deilig parfyme fra Tommy, Jenny, Maja and Sylvi i Canada og et fantastisk flott maleri av mamma med dertilhørende innramming som vi skal gjøre sammen ; Tusen takk alle sammen!!

Ikveld er det mandag og den første av mine uketlige frikvelder, den andre er onsdag. Jeg skal bare slappe av på sofaen og legge meg tidlig. Min sønn spiser faktisk grøt om natta ( !) så da våkner jeg litt mer enn når jeg gir Anna flaske. Han tar ikke flaske mer, og er hungry når han våkner et sted mellom 4 og 5, og da må han få solid føde. Og er jeg heldig så sovner han kanskje igjen også. Anna er edn som sover best av de tre, hun vpkner rundt 23 og i 6tida. Embla våkna 5.15 og ville ikke sove mer. Så hun lekte på rommet til litt over 6, og var såå sur da Paal stod opp. Masse bråk og sutring, så da våkna jo duoen. Nå kommer Paal, må stikke !!

2 kommentarer:

Nina sa...

Det hørtes ut som travle netter! Og ikke minst hørtes det slitomt ut å fikse grøt midt på natta. Når sover du egentlig?

Kjersti sa...

Jeg sover ikke !! Joda, jeg sover, men ALT for lite. Men noen netter er bedre enn andre og da får jeg noen timer i strekk. Inatt var det ille, Brage våkna hver time! Men de sov fra halv 9 til 10 og da sov jeg også!!