mandag 12. januar 2009

Late, late lesere, eller ingen?

Si meg, er det så vanskelig å legge igjen en liiiten hilsen på bloggen min av og til ? For jeg vet jo at det er noen som leser ....... Så dette blir mitt siste innlegg til jeg får minst 5 kommentarer!!!!

Nå sitter jeg og ser på mitt favorittprogram; "Ellen". Anbefales på det varmeste, jeg blir alltid så glad av Ellen :)))
Både Anna og Brage har feber,men formen deres er mye bedre. Jeg har nesten ikke sovet inatt, men nå er jeg så sliten at jeg ikke er trøtt mer.. Men jeg tror det kan ha noe med at jeg drar nordover på onsdag. Og da får jeg slappa av, og ikke minst vært sammen med Mette når hun skal ta keisersnitt på fredag. Jeg gleder meg enormt mye, og jeg er så glad for at hun lar meg være med :))))))))

6 kommentarer:

Anonym sa...

æ e innom her daglig og ser etter oppdateringe jo!!!!!!!!!!!!!!!! så du har en vææææældig ivrig leser her :)

Nina sa...

Jeg er også innom hver dag for å sjekke om det er noen nye bilder av de nydelige søte små, og for å vise Ida slekt :-)

Og jeg VET at farmor er innom nesten hver dag! Hun sjekker din og Pål sin blogg like ofte som min, og setter STOR pris på at du blogger. Men tror nok jeg kan garantere at hun ikke skjønner hvordan hun skal kommentere, eller lese kommentarene.

Farmor skjønte ikke at det var filmer heller før jeg forklarte det :-)

Anonym sa...

Jeg er også innom hver dag for å følge med .. både de små og de store:) Som bloggleser er jeg altså ikke lat, derimot som kommentator. Du får henge på et "telleverk" om det går an, for å finne ut om bloggen din er av interesse:)

Anonym sa...

Ja ja, jeg vet min plass i heimen og støtter opp som seg hør og bør;)

Anonym sa...

en siste kikk på bloggen din før æ skla prøve å sove, og se 4 kommentara :) så her kjæm den femte hihi.
Æ bi aldri i livet å få sove, i mårra e det kun en dag tel du kjæm, og gud kor ho mettesnartmor gleda sæ!!!!!!!!!!!!!!! og så e det kun 3 daga tel han litjfar kjæm, JUBEL. ho Turid kom med 2 navn i dag, de har stått på lista mi tidligar men tatt bort før alle andre synes at de e så tunge... det e Bernhard (min farfar heite ole bernhard) og Konrad.... og æ bi meir og meir forvirra og frøkta førr at han litjfar bi akk så navnlaus, stakkars glunten.
Ask, Kornelius, Nils, Olai, Konrad, Bernhard Røkenes..........??????????????????????????????????????? ka Paal synes?
natta`go

Kjersti sa...

Han Paal syns d samme som mæ :)