søndag 14. juni 2009

.....tårene trilla...

Her om dagen kom jeg over noen bilder av unger som hadde grisa noe så grassat på nettet, og tenkte at jeg skulle legge et par av dem ut her. Men før jeg rakk det, så fiksa min lille sønn dette herrrliige sølet for meg, sånn at jeg kunne legge DETTE her........ Brage har aldri vært glad i smokken, så for å få han til å ta den når han MÅ sove har vi brukt å ha på bittelitt maltekstrakt. Idag sto visst denne litt nærme senga, og da jeg tilfeldigvis gikk inn til duoen, for de hadde ikke sovna enda for formiddagshvilen sin var dette det som møtte meg:









Stakkars gutten var helt målløs, og satt i badekaret helt perpleks mens jeg lo så tårene formelig spruta. Ja, jeg lo mens jeg vaska senga og gulvet, mens jeg la det tilklinte sengetøyet i vaskemaskinen og mens den lille gutten satt i badekaret og så ut som en liten Ole Brumm som hadde kosa seg med honningen sin:) LOL



Ingen kommentarer: