fredag 26. juni 2009

Sovet som et egg og klar som en stein

Huff, lite blogging i det siste. Det er så travelt her for tida at blogging har vært uaktuelt, men nå er jeg back on track, tror jeg... Lille, vakre Anna vår har vært plaga med magen siden 1. juni. Var en tur hos legen med duoen 5.juni, men da var de jo blitt bedre av omgangssyken. Men Anna har altså ikke blitt bra. På onsdag var hun så slapp og blå under øynene at jeg tok henne med til legen. Hun sendte oss til prøvetaking på sykehuset, nål i armen gikk ganske greit. Legen ringte igår for å høre hvordan det gikk og med resultatene fra sykehuset. Alt var fint, men lite jern. Og Anna har blitt bedre, tror kanskje det hjalp med lefser, potetgull og brus i går :) Og når jeg får gitt henne jerntilskudd så blir det sikkert så bra så bra.
Ellers er det full sommer her, gradestokken nær 30 i skyggen. Embla har kosa seg på stranda men bestemor og bestefar, og i bassenget i barnehagen. Idag skal avdelingen hjem til Sebastian og feire bursdag. Imorgen tar hun og jeg toget over grensa, til Ed, skal besøke Nils på hytta hans der. Dit skal også Thessa, gleder meg veldig til å se dem begge :)
Og er jeg heldig så sover Embla til 7, som idag. da hun kom ned trappa var hun så fornøyd med seg selv, hun kom inn på kjøkkenet og sa; jeg har sovet som et egg :))) Jeg sov bare til 5 og var da klar som en stein til å starte dagen :))))
Det er fredag og vår kjære Dorota kommer og vasker til helga, hun skal få svette ivarmen for å få det rent her !!!!

Ingen kommentarer: