torsdag 11. juni 2009


Brage syns det er deilig å pakkes inn i håndklær etter å ha bada :)) Anna, derimot, blir rasende når hun tas ut av badekaret, og hyler som en stukket gris...... Hun har fryktelig kort lunte, som sin mamma........

"Mamma, jeg er veldig interessert i alt du gjør, ja ALT du gjør. Det beste jeg vet er å følge etter deg dagen lang og se hva du gjør for så å gjør det selv.På min helt egen måte, min egen noe ødeleggende måte... Men mamma, se på mine blååååååe, store, vakre øyne, jeg mååå jo fåå lov til å gjøre alt du gjør, ja ALT du gjør :) "




Dette er mitt yndlingsbilde for tida. Tok det da tvillingene var syke, og spesielt Brage var helt utslått den dagen. Jeg liker at alt annet enn Anna er uklart, og den skyggen over øyet hennes :)
I tillegg er hun jo konstant bustete på håret, lillebustat!!


2 kommentarer:

Anonym sa...

favorittbildet ditt av Anna e kanonfint, (og man kan ane Brage utslått i bakgrunnen ikke sant?), ville bidd supert på lerret.... fotoknutsen har halv pris tel slutten av juni.... æ har bestilt ett av Ask som test på kordan de bi :)

kramkram fra nord

Kjersti sa...

Ja, d e han som ligg der :) Æ veit, ska bestill ett t pappa, av hainda t Anna. Kanskje æ bestill ett av dette bildet også, hvis kvaliteten e bra, på bildet!