lørdag 6. juni 2009

Hva kan man gjøre på en lørdagskveld?? Jo, man kan sy et klesplagg for aller første gang!! Og jeg som ikke kan sy... hmm

Jepp, denne har jeg laga, helt alene!!! Laga mønsteret på baksida av gavepapir og sydde ivei. Den er langt fra perfekt, det er tusenvis av løse tråder. Og hist og her har jeg sydd to ganger oppå hverandre, men jeg orka ikke rekke opp, ville bare ha den ferdig og se om jeg kunne klare å lage noe som hang sammen. Det skal være strikk nederst, må bare finne ut hvordan jeg skal løse det. Og "heldigvis " er Anna blitt tynnere etter omgangssyken så kanskje hun får den på seg :)))
Men nå har jeg iallefall gjort det en gang, så neste gang blir det sikkert bedre.

Tjoho, er LITT fornøyd med meg selv nå.. LITTTTTTtttttttttttttttt, bare bittelitt





4 kommentarer:

Nina sa...

Du imponerer stadig!!!

Anonym sa...

Korr flenk du e Sessa - du overraska mæ stadig....
Klem fra mamma

Bestemor/Gerd sa...

Du er jo kjempeflink!!!, ser helt profft ut for meg.
Klem fra Gerd

Guro sa...

Steike, du e bra flink! :)