mandag 3. august 2009

I know...

Stine og Solveig var på besøk for ei drøy uke siden, kjempekoselig å se henne igjen :))
Solveig fant deilig sjokoladekjeks på gulvet. Mmmmm, så godt!!

På turen sørover overnatta vi på Berkåk, der hadde de en Gråtass som Embla likte veldig godt!





Alt for lenge siden jeg har blogga, har ikke hatt overskudd til det. Å være hjemme med tre barn på dagtid er rett og slett utmattende. Særlig når den minste kråka krever oppsyn hele tida. Anna klatrer dagen lang, opp i sofan, blir henta ned, så er det opp i sofaen igjen.. og sånn går nu dagan. Hun er på konstant jakt etter fjernkontrollene til tv`n, og hun finner dem. Hele tida.
Jeg har jo helt glemt å fortelle at duoen har begynt å gå. Dvs de gikk da vi var på ferie, for da vi kom hjem slutta Anna med det. Går fortere å krype, eller gå på knærne. Brage han stabber rundt, det går ikke fort, men det er like greit det. Han er fryktelig stolt av seg selv :))
Imorgen begynner heldigvis Embla i bhg igjen !!!!!! Anna og Brage begynner 11. Hadde sett for meg en lang tilvenningsperiode, iallefall ut august, og så skulle jeg finne meg jobb. Men ting blir jo som oftest ikke helt som jeg planlegger, så jeg begynner å jobbe den 14. Gleder meg veldig, for jeg skal jobbe på Larkollen igjen, stortrives der. Men det kom jo litt brått på, så duoen får lange dager.. Det går sikkert helt fint, tror både de og jeg har godt av å komme litt bort fra hverandre. De er mammadalter så det holder, Embla også. Håper bhg kan lære Anna om å vente på tur, og ikke blir rasende og bite den som har det hun vil ha. Og så er jeg spent på hvordan de skal få de to til å sove i samme vogn ute :))) He, he, de kan jo ikke sove på samme rom :) Er så glad for at det ikke er jeg som skal gjøre den jobben!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Det va veldig koselig å se dæ også Kjersti, og ikke minst de skjønne viltre ungene :)