mandag 17. august 2009

Hverdagslivets gleder!





Visdommens-døde-syrin-tre ble kjempefint i stua, og er spesielt fint i mørket når lysene blir tent


Tv er best sett fra et bord...............






Så var det slutt på mammapermisjon, for alltid !! Nå har duoen gått i barnehagen ei uke og jeg har vært to dager på jobb. Det var UTROLIG DEILIG å komme tilbake på jobb!!! Jeg trives så godt der, jeg går bare rundt og smiler og koser meg :)
Anna og Brage har funnet seg godt til rette i barnehagen. Brage syns det er trist når jeg drar, men jeg vet at det går fort over så snart jeg er ute av døra. Embla er strålende fornøyd med å ha småfolket på plass, og hun passer godt på dem.
Jeg skal prøve å blogge litt oftere...... Var på vei til sengs nå, men fikk en sms med blogge-oppfordring, he he. Kan jo ikke si nei til sånt. Spesielt ikke når det er fra min yndlingsRuth :))
Natta!!

Ingen kommentarer: