tirsdag 14. april 2009

Snekker Andersen :)

På søndag fikk jeg,(syns jeg selv da) en strålende ide!!! Vi har ei bokhylle som har stått i garasjen i snart 2 år. Den var opprinnelig i furu, tror jeg, men jeg malte den hvit en gang. Den strålende ideen gikk ut på å forvandle dem til kombinert skap/skohylle til ungene. Fryktelig irriterende at butikkene ikke var åpne før idag. Men jeg fikk iallefall revet ut bakveggen og malt litt på den før jeg fik handla det jeg skulle ha idag. Det jeg har gjort er å sette på hjul, to m brems og to uten, revet ut bakveggen, tatt vekk to hyller, malt den, og satt på ei stang av rekved jeg fant i fjære igår!!!! Jeg er veldig fornøyd med det ferdige resultatet :))))))











4 kommentarer:

Torunn sa...

Så flink du er! Og så fin hylla ble! Skikkelig kreativ du. Må si at ungene dine er flinke til å sette skoa pent på plass ;=)

Kjersti sa...

Ja, det er de skikkelig flinke til:) De har stor forståelse for at mor vil ha det ryddig.. :)

Anette {foreldremanualen} sa...

Utrolig stilig! :-D

Anette {foreldremanualen} sa...

(herlig bloggnavn forresten!)