søndag 19. april 2009

Helg er slitsomt!

Brage har fått 4 tenner, jevt fordelt oppe og nede.
Frøken Embla har hele munnen full av tenner!

Anna har to tenner, også de jevnt fordelt, ei oppe og ei nede. Men det er mange på vei, andre fortanna nesten gjennom og ei hjørentann er ikke langt unna. Og det gjør fryktelig vondt!!


Før lengta man til det skulle bli helg, men nå er det sånn at helga er det mest slitsomme i hele uka. Da er alle ungene hjemme hele tida, og det er vanskelig å finne pusterom. Så jeg kjenner jeg gleder meg litt til mandag, med faste rutiner.
Anna og Brage får tenner i hytt og vær nå, noe som merkes på nettene. Idag var det morgen for dem før 05.Vi har tre morgenfugler, jeg kan ikke fatte og begripe hvordan det har seg!!! Jeg håper virkelig de vokser det av seg, om ikke annet i helgene, det er til å bli gal av..........
Embla og jeg var på kino igår, vi så Monster vs Alien. Åh, så deilig det var med litt over timen i mørke i ro og fred :) Tror det var 10 andre som så filmen, deilig stille. Da var det av med skoene, og beina opp.. herrrlig....

2 kommentarer:

Mette sa...

Kor langt hår vakre frøken Embla har fått :)

Thessa sa...

Når alt blir for slitsomt er det godt å tenke på at det ikke alltid kommer til å være sånn. Tannperioden er utrolig slitsom, Ariel var mye dårlig i den perioden hvor tennen kom, så jeg er glad det bare er tre hjørnetenner igjen nå. Da er det stopp frem til 6-års alderen i det minste:)