onsdag 18. mars 2009

Trilletur i sola


Idag er det herlig sol og vi har vært ute og kosa oss i finværet :) Anna er vill etter biler og roper og "hopper" hver gang noen kjører forbi. Brage syns sola er veldg skarp og gjør alt han kan for å få skygge på seg. Jeg har en vognparasoll etter Embla som jeg skal feste på tvillingvogna. Tok en tur innom Kiwi for å kjøpe grøt. Der var det rimelig trangt, de hadde fått inn varer som stod over alt. Men de som jobber der er kjempehyggelige. De så at dette kom til å bli vanskelig med den svære vogna mi, så ei av dem gikk og fant grøt til meg og lot meg gå ut der jeg kom inn, for så å gå til kassen :) Enkelt og greit ! Vanligvis må jeg rydde unna avisstativene når jeg skal ut gjennom kassa. Men det er sjeldent jeg triller i butikken, det er minimalt jeg får med meg når duoen er med. Nå sover de og jeg skal lage ferdig mat til Embla, så slipper jeg å gjøre det etter at jeg har henta henne.

1 kommentar:

Mette sa...

hehe, æ og gunda hjalp ei med tvillingvogn inn og ut av en butikk i dag, skjønna godt at du plages innimella!!!! ser dåkker har fått sola vårres, send den telbake takk :(((( tenkt meir på dåpreise og så navnedagsfestreise???????????????????????????????????????????????????