mandag 30. mars 2009

Hold dere fast!!!

Jeg er vel kanskje en av dem i slekta som er minst handy når det kommer til sying og sånt :) Men har gått og tenkt på at jeg skulle sy meg puter til sofaen. Så på lørdag dro jeg til byen og på kveden sydde jeg puter :))))) Ikveld skal jeg sy i glidelås, må bare kjøpe meg ei lita nål først/ og/eller tre i undertråen på svigermor sin symaskin :) Putene ble fine, bildet viser ikke den bak så godt, er igrunnen det stoffet som er finest. Skal kjøpe annet stoff og sy flere, for det var jo ikke vanskelig i det hele tatt!!
Har flere prosjekter i hodet, men skal prøve å gjøre disse putene ferdig først!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Må sei æ e imponert....men æ veit jo at du kan bærre du bestemme dæ førr det - dettan får æ tel...... Klem fra mamma.

Mette sa...

du e altså så fantastisk flink, slutta aldri å overraske :) og æ har pinade kjent dæ i nån år nu!!!!!! duoen ser ut som de sett i fengsel og ser Ellen jo.... hehe

kramkram

Anonym sa...

åherregud, kor imponert æ e! Klem, Hanne