torsdag 11. desember 2008

......om poteter og hvor man vil sitte...

På lørdag er det Do Re Mi barnehage sin årlige julekonsert, og Embla og de andre har øvd siden oktober. Hun har hatt lapp med hjem om at hun skal ha på seg Luciadrakt, og brun strømpebukse og brun genser. Ut over det vet jeg ikke så mye om det hun skal gjøre. Ikveld da jeg la henne lettet hun litt på sløret, eller på poteten :) Vi hadde slukket lyset og lå og snakka om , konserten. Hun sa noe om at de ikke skulle være rotter, og jeg sa at jeg trodde de skulle være mus." Jeg vil ikke være musebestemoren, mamma. Da begynte jeg å gråte". "Åh, ville de at du skulle være det? Men det hadde jo være kult."
" Nei, jeg gråt hele tiden." "Hvem skal være musebestemoren da?" "Martine". "Men hvorfor vil ikke du være musebestemoren da" ? " Jeg vil ikke sitte på en stor potet!!!! Men Martine vil."

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha så søt:) Gleder meg til jeg får høre sånne historier fra Ariel.
Embla er veldig lik deg av utseende, men det hører du nok ofte. Kjempevakker!