onsdag 3. desember 2008

Idag har duoen og jeg kosa oss :) Bada sammen i badekaret,leka og herja i stua.... Begynte å tenke på at permisjonen min snart er over, og at jeg igrunnen kunne tenkt meg å være hjemme med dem alltid. Nå er det ikke sånn at jeg føler det slik hver dag!!!!!! Det kan bli litt VEL mye baby, og av og til kjenner jeg at jeg kunne trengt en måned eller tre helt alene.. Men en ettermiddag fri og ei god natts søvn gjør underverker :) Idag har jeg barnefri etter at Paal kommer hjem fra jobb, og jeg skal på kino med May Line. Vi skal se "W",, en film om den nåværende presidenten i USA. Nå er det heldigvis ikke lenge igjen før vi slipper den fyren :)

Nå har de endelig sovna, klokka er 15 og de har bare sovet 25 minutter idag! Så nå skal jeg bare slække litt på sofaen :)

Ingen kommentarer: