søndag 16. november 2008

Oppussing av seng.

Denne uka har jeg mala senga til Brage. Vi var så heldige å arve senga etter Marthe og Emma. Kjempefin seng, men den var trefarga og passa ikke helt sammen med Anna sin seng. Som er den senga Embla hadde da hun var baby. Så på onsdag fikk jeg det for meg at jeg skulle male den... Hadde maling, så jeg satte igang med pussing først. hadde tenkt å male den blå, men etter å ha konferert med venner på Facebook ble den hvit. Og det er jeg veldig glad for. For å gjøre en lang historie kort, det var litt av en jobb å male den senga.... Alle de sprinklene, huff. Og 4 strøk.... Og enda litt mer på enkelte steder.... Men jeg klarte å bli ferdig på to dager, med både Anna og Brage sammen med meg mens jeg mala. Og senga har blitt kjempefin :)







Var på Panduro og kjøpte bokstaver, malte dem og limte dem på sengene. Jeg syns det ble ille bra, se :)



To fornøyde barn som har sovet godt i de fine sengene sine!




2 kommentarer:

Nina sa...

Sengene ble jo kjempefine! Og bokstavene var kule :-)

Anonym sa...

`Gunda` har sett bildan og ho synes du har vært kjæmpeflenk :)
Bruka vise ho bildan på blogen din med jevne mellomrom sånn at ho ikkje skal savne dæ førr masse, men få en smule feeling med livet dett juhu :P

Og ho synes at ho E e som snytt ut av nasen på mor si!!!!!! så snasen at :)