tirsdag 11. november 2008

Jeg har fått klage på at jeg ikke blogger nok...

Bæstisen min ( aka Mette med vomma :) ) har klaga på for lite blogging i det siste, og at jeg må skjerpe meg..... Vel, det tok bare 5 måneder å sende meg en sms med bilde av Vomma...... Så skjønner godt at du klaga :) Jeg tar kritikken, og legger ut en del bilder fra de siste dagene. Det er jo ikke slik at jeg ikke tar bilder, har bare litt mye å gjøre så blogginga er ikke første pri liksom. Ellers har jeg tenkt at det hadde vært koselig hvis dere som kikker på bloggen min legger igjen en kommentar av og til. Så kan jeg se hvem som er her :)

Tvillingene har vært litt småsyke i det siste, skikkelig forkjøla med ekkel hoste, Vi tok en tur til legen, der det bla ble tatt blodprøve. Og det brydde de seg ikke om i det hele tatt, de bare smilte og lo. Når man har to babyer får man masse oppmerksomhet, og damene på legekontoret klarte ikke gå ut av laben, til Anna og Brages store glede :) De ELSKER oppmerksomhet!!!! Forkjølelsen har nå gitt seg, og hosten er borte.






Paal dro på Bond-film og vi andre prøvde å rydde i garasjen på søndag.
Embla venter på kake og pappa


Vi har pynta bord og asjetter

Farsdag kl 06.40.... Kaka er klar for ovnen



Gladgutten!



Sirkus neste!! Anna er blitt god på å rulle hun også, og rulla like godt over Brage :)






Prima ballerina! Vi dro på turn på lørdag, men der var det ingen instruktører. De var i Japan, av alle steder, og vikarene som skulle være der kom ikke. Så vi dro igang litt musikk og holdt på sjøl ei stund.


Det er stor stas å være på storesøster sitt rom!






og Anna får blå......


Av og til går det litt fort i svingene, og Brage får rosa smekke .....













Smiley!!











Embla med lokkene :)




To fornøyde små!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastisk vakre unga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! har litjkjæresten tel Anna i magen her oppe i nord :)

og bi du bedre på bloggesida så skal æ bi bedre på mms sida hehe :)
G.I.D

Anonym sa...

Hehe, jeg skal innrømme at jeg sniktitter her inne for å følge med altså!
Og Ida synes det er kjempe gøy å se på filmene du legger ut av ungene :-)
Foresten helt enig med "bæstisen", Embla, Brage & Anne er nydelige!

Ser deg ALTFOR sjelden igrunnen!

Klem

Anonym sa...

De er så nyyydelige:)