tirsdag 3. august 2010

Oppdatering

4 uker med fri fra barnehage er nå over, og idag var også Embla sin første dag på SFO. Det gikk kjempefint, men det visste jeg jo :) Embla er trygg, selvstendig og sosial, og hun gleder seg til å dra dit imorgen. Brage var ikke overlykkelig over å være tilbake i bhg, men det gikk seg til. Anna var strålende fornøyd.
Sommeren har vært begivenhetsrik. Vi har vært i Kristiansand en tur ( Anna gjorde alt hun kunne for at ingen skulle ha det særlig hyggelig, og til tider lyktes hun veldig). Embla og Paal har vært på roadtrip med canadagjengen og svigers, Mette og Ask har vært her, vi har gifta oss og vært mye sammen med vår familie fra Canada. Været har ikke vært helt topp, håper det kan komme noen skikkelig varme, deilige dager i august sånn at vi kan få dratt på stranda.




Embla på hotellet i Dyreparken. Sunniva-kjolen vi kjøpte for to år siden passer enda. Ikke fordi hun ikke har vokst, men fordi vi kjøpte den stor og svigermor sydde den opp og inn :)
Anna likte å se på sjiraffene :)

Brage elsker teppet sitt :) Han drasser det med seg overalt, en ordentlig kosegutt.


6 kommentarer:

Anonym sa...

vi savna dåkker!!!!!!
sussa og klæmma i bøtter og spann fra Ask og Mette

Kjersti sa...

Ditto !! Come live next door :))))

Anonym sa...

du får sei ifra når det e ledig :D

line ^^ sa...

hey ^^
lille line her , haha :)
jeg savner deg jeg:(<3
tror jeg knytta et rart bånd til deg uten om å vite det en gang, man vet ikke hva man har før man har mista det sant ..
skulle ønske jeg var som embla, skulle gjort hva som helst for å være trygg, sosial og selvstendig!
gratulerer så mye med bryllup <3
klem line ^^

line ^^ sa...

hey ^^
lille line her , haha :)
jeg savner deg jeg:(<3
tror jeg knytta et rart bånd til deg uten om å vite det en gang, man vet ikke hva man har før man har mista det sant ..
skulle ønske jeg var som embla, skulle gjort hva som helst for å være trygg, sosial og selvstendig!
gratulerer så mye med bryllup <3
klem line ^^

Kjersti sa...

Hei Line !!! Der va du !!!! Det va hyggelig!! Kordan går det med dæ ? Håpe du har fått begynt på skolen.


Som oftest finner man ut av ting når man får litt avstand til det. ....Men du har ikke mista mæ helt. hvid du vil kan du send mæ mail på oftebustat@hotmail.com, så kan vi hold kontakten :)
Æ har tenkt på dæ i sommer, og nu ble æ så glad for å høre fra dæ!!!

Stor klem t dæ fra mæ !!!