torsdag 5. november 2009

Nå er huset i Saltnes solgt!


Det tok bare halvannen uke fra visning til salget var i boks:) Det har vært ei hektisk slitsom tid, men sånn er det jo bare. Kjøperen av huset er hun som vi kjøpte huset av! det er kanskje ikke så vanlig :) SÅ nå kan jeg endelig begynne å se for meg livet i liaveien, begynne å planlegge hvor ting skal stå, hvor jeg skal male, og ja i det hele tatt ta meg tid til å glede meg til å flytte dit. Jeg tror at hverdagen vår blir betraktelig enklere, slipper å kjøre inn til byen før jeg skal kjøre ut til Larkollen igjen. Bare det å ta seg en tur på kino eller trening blir mye mindre tidskrevende. Vi kommer nærmere vennene våre og det gjør ungene også. VI GLEDER OSS ALLE SAMMEN :)

1 kommentar:

Elin-Marie sa...

Gratulerer med salget og velkommen til Trosvik. Dere har herved åpen invitasjon til gløgg og pepperkaker i Liaåsen 22;-)