tirsdag 5. mai 2009

God morgen!!

Ja, så har en ny dag starta, og like tidlig som vanlig. Eller, det hender jo vi står opp enda tidligere.... Idag våkna Brage kl 5, fikk han til å legge seg igjen, men da ropte Embla på meg. Gikk inn dit og la meg sammen med henne, tenkte vi kunne sove litt til. Da ropte Anna, og da var det bare å kapitulere. Som dere ser av bildene, klokka 6 var Embla påkledd og i frokostspisinga og Anna og Brage sitter klare til å innta sin. Er ikke hver morgen jeg er like effektiv, men idag skal Anna og Brage på 1årskontroll på helsestasjonen klokka 9 og jeg har mye som skal gjøres før den tid. Embla må kjøres i bhg og det tar ca 20 min hver vei , og så tar det jo litt tid i bhg også. Anna og Brage skal bade, det tar også litt tid. Så nå er det bare for meg å fortsette der jeg slapp :)

Ha en fin dag!!!










Ingen kommentarer: